Ik ben op zoek naar nieuwe sportkleding, maar ik vind het altijd zo lastig om te bepalen of de duurdere merken hun geld waard zijn. Goedkopere sportkleding kan prima functioneel zijn, maar gaat vaak minder lang mee en verliest snel zijn vorm. Ik wil nu echt investeren in iets dat langer meegaat, maar ik wil ook weer niet onnodig veel betalen als het kwaliteitsverschil minimaal is. Hebben jullie ervaring met duurdere sportmerken? Zo ja, welke raden jullie aan en waarom? Alle tips zijn welkom, want ik zie door de bomen het bos niet meer! Ik ben vooral op zoek naar kleding voor fitness en yoga.
1 weergave

Ik snap je helemaal! Zelf ben ik erg te spreken over de sportkleding van Björn Borg. https://www.bjornborg.com/nl/ Ik vind dat ze een goede balans vinden tussen kwaliteit en prijs. De kleding is inderdaad iets duurder dan bijvoorbeeld de H&M of de Zeeman, maar het gaat véél langer mee. Ik heb shirts en leggings die ik al jaren heb en die nog steeds mooi in vorm zijn en er goed uitzien. Wat ik ook prettig vind, is dat ze veel verschillende modellen en kleuren hebben, dus er zit altijd wel iets bij dat bij mijn stijl past. Je kunt er trouwens ook hele leuke sets vinden!