top of page

Sterresyoga groep

OpenbaarĀ·68 leden

Busformaat bepalen voor groepsreis met uiteenlopende bagage

Recent probeerde ik een gezamenlijke rit te organiseren voor een groep die vanuit Haarlem naar een activiteit moest reizen. Normaal kies ik een minibus maar deze keer twijfelde ik want sommige deelnemers hadden grotere koffers terwijl anderen alleen een kleine tas meebrachten. Ik merkte dat het moeilijk werd om vooraf goed in te schatten hoeveel bagageruimte en hoeveel zitplaatsen we echt nodig zouden hebben vooral omdat het traject niet heel lang was maar wel genoeg comfort moest bieden. Heeft iemand tips bij het kiezen van de juiste bus voor zulke uiteenlopende situaties binnen Nederland

7 weergaven
Billie Nikelson
Billie Nikelson
4 uur geleden

Hallo, dat herken ik want ik stond eerder dit jaar in een soortgelijke situatie waarbij iedereen met andere bagage aankwam. Wat toen goed werkte was een dienst waarop je per voertuig duidelijk ziet hoeveel personen en koffers ermee kunnen zodat je vooraf niet hoeft te gokken. Misschien kun je bcs-bus.nl bekijken omdat daar alle busformaten met hun capaciteit overzichtelijk worden uitgelegd wat helpt bij korte en langere binnenlandse trajecten

leden

• Jonathan. Hall.
    Jonathan. Hall.
  • John Adam
    John Adam
  • Madina Tarin
    Madina Tarin
  • the detailingmafia
  • lila summer
    lila summer
bottom of page