top of page

Sterresyoga groep

Openbaar·87 leden

Soms kijk ik gewoon naar livestreams zonder dat ik iets speciaals van plan ben

Gisteravond had ik niets specifieks te doen, dus opende ik

gewoon om de tijd een beetje te doden. Ik heb nergens naar gezocht, maar klikte gewoon op een van de livestreams en bleef daar een tijdje hangen. Daarna opende ik er nog een, gewoon om te kijken of het anders aanvoelde of niet. Het leek meer op zappen tussen kanalen dan dat ik echt naar iets op zoek was. Ik ben deze keer niet eens naar de video's gegaan, maar bleef gewoon bij de live-content. Op de een of andere manier ging de tijd sneller voorbij dan ik had verwacht. Is er nog iemand die het gewoon zo opent zonder na te denken over wat hij precies wil kijken?😅👍

11 weergaven
Billie Nikelson
Billie Nikelson
6 dagen geleden

Soms doe ik hetzelfde, vooral als ik geen specifieke keuze wil maken. Ik heb daar al een paar keer streams geopend en ben gewoon bij de stream gebleven die al aan het draaien was. Dat voelt makkelijker dan door een heleboel video’s te scrollen om een keuze te maken. Het is me ook opgevallen dat je vrij snel tussen streams kunt schakelen zonder dat je ergens vastloopt. Het gaat er meer om gewoon te kijken naar wat er op dat moment te zien is. Ik blijf niet altijd lang hangen, maar het werkt prima als je gewoon iets op de achtergrond wilt hebben.

leden

bottom of page